😔 çok rahatsız oluyorum artık çok zorlaniyorum ama bizimkinin gelmeye niyeti yok yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum evde de bolca hareket etmeye özen gösteriyorum ama tık yok.Nasil yapicam bilmiyorum.sancım da yok acıkmam varmı yokmu onuda bilmiyorum.😔 Hamilelikten sıkıldım desem abartmış olmam heralde.