Merhaba bende bişey danışmak istiyorum. 8+3 hamileyim. İnsülin direncim vardı ilaç kullanıyodum ama gebelik olunca bebeğide korumak amaçlı insüline başlamak zorunda kaldım. Riskli gebelik diyo doktorlar. Hem özel hem devlet hastanesine gidiyorum ikiside aynı şeyi söylüyo. 2 li testi muhakkak yaptırmam gerektiğini söylediler. Omurilik açıklığı kalp problemi vs çıkabilir görmemiz gerekiyo dediler. Böyle bişey olasımı bilgisi olan varmı. Kalp atışını 3 kere dinledik gayet normaldi