Hamileliğimi öğrendiğimden beri süpürmedim silmedim. Yemekte genellikle yapmadım çünkü midem bulanıyor. Doktoruma anlattım o da tencere yemeği yapma yeme hatta yapılan ortamda bile bulunma dedi. Eşim sağolsun herşeyi yapıyor . Yemeğini de yapıyor bazen dışardan söylüyor ama ben makarna yiyebiliyorum onu kokmadığı için yapıyorum.