Bebeğinizi ne zaman kendi yatağına alıştırdınız. Doğduktan sonra kaç ay sizle yattı. yatakta ben ve eşimle yatması için babynest almayı düşünüyorum sizce doğru mu? Anne yanı yatak istemiyorum onun yerine 6 ay kadar babynestte bizle yatsın sonra normal kendine aldığımız büyük yatakta yatsın diyorum. Fikir verin lütfen