Birkedibirbebek esra1907 benim de başladı ve tüm gece kasık ağrısı çektim şuan karnıma bi baktım 1 gecede ufak iki tane çatlak olmuş galiba büyüdükleri için😭
esra1907 Birkedibirbebek hmm çok ağrıyorsa doktora git bence canım. 😔 ben erken doğum vs. olmasından korkuyorum öyle bir riskim yok ama yinede korkuyorum
Gulcin60 Bu haftalardan sonra ağrılar başlıyor normal yani ama düzenli bir şekilde geliyorsa mutlaka doktora git canım