Rozawxz Nasıl gidiyor kızlar günleriniz ben hep yatmak durumunda olduğum için hıphızlı geçsin günler die dua ediyorum bol bol tabi sağlığımız için de🤲🤲🌸💜🌸💜
A_S_K Rozawxz Riskli gebelik mi geçiriyorsun? 25+3 olduk. Zaman geçsin diye bekliyorum :)) Sırt bel ağrısı dışında her şey yolunda şükür 🙏🏻
Fatiheren_61 Rozawxz çok şükür iyiyim ara ara bacak kramplarım başladı .birde arada karnımda sertleşme oluyor sizde de oluyor mu 23+3 ❤️
Csrr Rozawxz aynen ben de yatmak zorundayim ve hergun takvimlere bakıyorum 😒 her halimize binlerce şükürler olsn tabi ama en azndan gozumu kapayip açtığımda Eylül gelmis olsn istiyorum 🙏🏻Hayrlisiyla atlatmak nasip olsn
Reparista Rozawxz ben artık haftalrı karıştırmaya başladım bile 😀 26.haftaya başlıyoruz şuan için her şey yolunda ama çok çabuk yoruluyorum birde sanki yzun oturunca ayaklarım hafif şişiyor gibi
Rozawxz A_S_K evet canım daha önce kayıplarım oldu Allah bi daha yaşatmasın tuvalete kalkmak dışında hep yatıyorum.
Jupi A_S_K ben de 24 haftalık oldum. Geçen hafta denize girdim bol bol, tüm bel ağrılarım geçti, ondan önce baya kötüydü, tutulmuştu hatta
Ftm_yns Fatiheren_61 bende 23+3um evet canim bendede oluyor o sertlesme bebegim cok hareketli bide pitir pitir hic durmuyo kaydigini falanda çok hissediyorum masallah diyelim ne krampim var ne bel agrim iyi gidiyoruz biz
Rozawxz Csrr Bende her günü sayıyorum. Bende ekimi bekliyorum. Bugün 22 tamamladık çok şükür. Zaman su gibi akıp geçer de kavuşuruz bebişlere inşallah🤲🤲
A_S_K Jupi Deniz güzel ama kapalıyım haşemoyla girmek bir de enfeksiyonla uğraşıyorum falan derken vakit yok😔
Rozawxz Csrr aslında başta serklaj olacak dediler ama sonra gerek olmadı ama kalkma yat hep dedi doktor progestan iğne ve hap alıyorum Allah yardımcımız olsun sabır versin inşallah kaçıncı haftandasın canım
Refianur Rozawxz sürekli sırt ağrısı var canım ve göğsümün altı cok ağrı yapıyor sürekli uzanmam gerekiyor
1Tecrubesizannee Refianur bende oyleyim canim oturunca bile batıyor ağrıyor surekli yatmaktanda sıkıldım. Hazırlıkları ne yaptiniz neler aldiniz neler eksik ? :) seninle haftamiz ayni sanirim biz 25+5iz
Ozge3747 Rozawxz 22+4 üm ben de. Sıcaklar zorluyor biraz. Serklajlıyım ama sürekli yatmıyorum. Yine de günler hızlı geçsin diye gün sayıyorum ben de. Bir de şu bebeğim iyi mi bir şey mi oldu düşüncesini hala kafamdan atamadım o yoruyor beni, herhalde doğurana kadar da böyle gidecek 🤷♀️
Esma_davut Rozawxz 25+1 olduk Bel ağrıları dışında bi sıkıntımız yok çok şükür ha bide zaman geçmiyor 😂😂 bi an önce zaman geçsede kavuşsak diye hayal kuruyorum hep ☺
Rozawxz Esma_davut Ahh Ahh geçmiyor valla sen yine benden öndesin inşallah hıphızlı geçer sağlıkla sıhhatle en güzel şekilde kavuşuruz inşallah🤲🌸💜🌸💜
Csrr Rozawxz aynilarini ve ekstra olarak pruloton ve nidicard kullanmakla beraber hunilesme var bende o riskimizi biraz artırıyor 23+3 uz hayrlisiyla tamamlamak nasip olsn hepimize biraz zor bir süreç buda imtihan deyip şükürle sabrediyoruz siz kaçınci haftadasinz kisalma mi var neden serklaja gerek görülmedi