Yerden yemek tepsisini kaldırıyordum. Mutfağa bırakayım dedim normalde eşim alıyor ama tekim bu sefer alıp kalkarken sol kasığıma bir ağrı girdi. Çok canım yandı böyle aniden giren kramp sancısı gibi hemen bıraktım, uzanıyorum. Bir şey olmuş mudur? Canım yandı şimdi sızı var. Endişeleniyorum😔