Hamileliğimden buyana çok doktor değiştirdim en son özel ve devlete eş zamanlı gitmeye başladım. Özelde Doğum yapacağım ama devlette gebelik danışmanlığı aldığım ebemi çok istiyorum doğumda bu kadar tecrübe ve tatlı dil beni çok rahatlatıyor. Ama eşimin Doğuma girmesini istiyorum ve fotoğraf çekimi devlette izin yok bunlara 😕😕 çok kararsız kaldım 1 ay var doğuma😱