İlk gebeliğim kimyasal gebelikti. Tahlillerde gebe görünüyorsunuz ancak değerler çok düşük çıkar. Bununla birlikte bende kasık aprısı vardı adet ağrısı gibi.. doktora muayene olmaya gittiğimde doktor teşhisi koymuştu ve akabinde adetim gelmişti. Adetle beraber temizleniyor içerisi. Kimyasal gebelikte ara verilmiyor tekrardan deneyebiliyorsunuz. Benim 2. Gebeliğim hemen ardına olmuştu ancak bu kez de 16. Haftada enfeksiyon sebebiyle suyum geldi düşük yaptım. Şimdi tekrardan gebeyim 11+4. Hiç tedirgin olmayın günümüzün ortak problemi kimyasal gebelik. Herkes yaşıyor emin olun. Hiçbir kısıtlama yok denemeye devam edin. Allah nasip etsin inşallah 🙏🏼