Asenadgdvrn Kızım olcak inşallah 🙏🤲 ama sağ kasığım iğne batıyor gibi birşey oluyor 😣 böyle olan var mı ?
gulssen Asenadgdvrn benim de olmuştu bebek yerleşiyormuş. Doktorum öyle söyledi korkulacak bir durum yok:)
Asenadgdvrn gulssen bende nst de sancı çıkıyormuş dün yatışım yapıldı 7 saat yattım inşallah bir şey olmaz