Fadime12 Merhaba ben 4 aylık hamileyim ve yemek yiyemiyorum bebeği etkiler mi iştahın açılması için ne yapmalıyım 🙏🏻😔
Bsrozsamli Fadime12 canım havalar zaten insanı çok bunaltıyor, normal bi kişi bile doğru düzgün yemek yiyemiyor. Sen bol meyveni ye bide yağsız besinler tüketmeye çalış bebişin zaten senden fazlasıyla alıyor 🙏😊
gulssen Fadime12 bir şey değil de sağlıklı yemek önemli. Yumurtayı çeşitlendirip sabah ceviz ve peynir yemeğe çalışın. Sebze ve yoğurt tüketmeye çalısın. Et ve salata aynı şekilde. Ayran , cacık bunlar cok iyi geliyor sıcakta.
eymen08arass Fadime12 bende yiyemiyodum o zamanlar bişey olmadı meyve yiyebiliyosan meyve ye kuruyemiş fln su çok iç