En son 15. Hafta da gitmiştim doktora ne sıklıkla gidiyorsunuz kızlar siz doktorum bana bişey demedi birde 2 li taramam iyi çıktı sıkıntı Yok dedi 3 lü için de çağırmadı siz ne yaptınız benim ilk hamileliğim hiç bişey bilmiyorum 🤷🏻♀️ birde doktorum özel yani devlet hastanesi ne de gitmiyorum .