Pnrarvn Gazell ciğer gelişimi yani haftası önde olması iyi kilosu bazen 38 de doğan bile 2000-2500 oluyor
madl41 Gazell canım Allah büyük bende 19. Haftamdayım tehlikem var .. Araştırdımda 600 g doğan bebek bile yaşayabiliyormuş. 21-22 haftada doğanlar bile küvözde kalıp yaşıyormuş. Allah bu dünyada rızkını verdiyse her türlü bebek Yaşar 😞
esractn Gazell kilosu degil haftasi onemli. Haftasi ilerde olmali ki ciger gelisimi, beyin gelisimi, mide gelişimi, emme refleksi gelişmiş olsun. 47 gün kaldi benim ikizlerim kuvözde bunların gelisimi olmadan cikarmiyolar kilo onemli degil
Gazell Pnrarvn 32+2 günlük gebeyim 1haftan geriden geliyor geç döllenmeden dolayı ama 1630 Gr şu an ciğer gelistiri iğneler vuruldu ama 2kilo olsa mesela şansı daha çok artımiyor mu onu merak ediyorum
Gazell madl41 öyle canim verende Allah en güzeli tevekkul etmek hiç korkma dua et Allah'ın izniyle birşey olmiycak 🙏🏼🙏🏼 ben çok arastirdim erken doğum riski olanların çoğu suni ile zorla doğurmuş hemde için inşallah bizim bebelerde az sabırlı olur bekler 😍
Pnrarvn Gazell canm bende 34 ken 2040 gramdı bir hafta geriden geliyordu ama kilo çok önemli değil diyorlar yaşam şansı açısından biraz kilo alana kadar belkş küvozde tutarlar ama geçenlerde 1800 gramlarda bir bebek annesi yazmıştı haftası ileri kilosu azdı küvoze bile girmemiş
madl41 Gazell İnşallah 🙏🙏 Bol bol uzanıyorum ben doktorda progestan yazdı şimdilik bakalım doktorlar biraz daha hafta ilerletse iğneyle ilaçla şöyle 37-38 i görürüz inşallah 🙏🙏
Beyazlale Nekadar cok erken dogum riski yasayan var 😒 insan gormeyince sadece kendini saniyor valla. Bizimde erken dogum riskimiz var senkrajliyim haftaya coger gelistiricimizi vurulucaz haftakiz 28+5 ama onden gidiyor doktorumda önden gitmesi erken dogum riskin oldugu icin size lazim dedi yani sizin sorunuzun cevabi hafta olmasi lazim doktorumun dedigine göre.Ama hep kendini teselli etmeye calis canim yapicak gecicek diye kendi kendini inandir bence ben hep boyle yaptim basindan beri dusuk riskim vardi suan erken dogum riskim var bi sure sonea zaten alistim artik olumsuzluklara ama önce senin inanman lazim gercekten etkili oluyor
Gazell Beyazlale çok fazla var gerçekten Allah hepimize bağışlasın bebeklerimizi acılarını yaşatmanın benimde rahim ağzı kisaligim çıktı aynı zamanda çok sandım var WC harici kalkmak yasak bakalım kaç zaman daha duracak acaba zamanı ilerletemiyorum bari kilo aldirmaya çalışayım dedim deli gibi yiyorum
Beyazlale Gazell insallah canim kilosuda onemli tabi cunku dogunca sönüyor bebekler odemlerini atiyolar malum kuvezede girseler cabucak toparlarlar bende o kafadayim herşey bebeklerimiz için insallah hepimiz atlatiriz tez zamanda 🙏
ecembk Kilo ve daha önemlisi ciğer gelişimi önemliymiş. Doktorum 35te doğup küveze girmeyen bebekte var 39da doğup küveze giren bebekte var dedi 😕
Gazell ecembk 34 te doğup kuveze girmedi bir arkadaşımın bebeği kilosu iyiydi bende o yüzden sordum canım hemen ailesine verdiler
Gazell esractn oy maşallah miniklere Allah eksik etmesin yokluklarini çok teşekkür ederim bu arada 🙏🏼
Gazell Pnrarvn demekki hafta daha önemli o zaman inşallah sabırsız bebekler dururda biraz büyürler anne karnında 😍