Akbasinci Kızlar 25+5 haftalık hamileyim az önce baya sıvı ve kahverengimsi bir akıntı geldi acaba sebebi nedir ?
AygyulSina Akbasinci dusuk olabilir erken dogum olabilir bu forumu kulandigina kore simdiye kadar hic gormemis olma ihtinalin yok yani acemi olsugunu dusunmuyorum hastaneye gir‼
Hzlhakko Akbasinci doktora git canım yada ara haber ver içeride kalan eski bir kanda gelmiş olabilir düşük falan yazan olmuş ama sen canını sıkma önemsiz bir şeyde olabilir ama mutlaka hemen doktora görün
Hazelkrnz Akbasinci benimde dün beyaz akıntı geldi sanki idrar kaçırır gibi baktım akıntıydı bende mantar var bide. İnşallah bişey yoktur canım
Zeymommx Kahverengi akıntı genelde enfeksiyon içim diyolar aynısı benimde başıma geldi geçen ay hatta doktor mantara bile benziyor demişti
Akbasinci Zeymommx bugün tam 6 aylık oldum öyle karnımda sancım falan yok sadece akıntım sulu kahverengi geldi
Ecmelinannesi Akbasinci misl diyorum canım kırmızı yada kahverengi oldumu direk doktorunu ara yada hastaneye git
babyhuz Bende 5+4 ve en basından beri kahverengi ve pembe oluyor farklı dr lara gittim kimisi önemli değil normal kimi de kanamanın her türlüsü önemlidir dedi ve beklememi söylediler.progestan kullanmaya başladım ama
Vera123 Bende 28+6 yim dun hafif lekelenmem oldu bugunde giitiim devam edince bebegimin kalp atisini dinledim plesantam asssagida oldugu icin dedi dinlen dedi
Akbasinci AygyulSina başka postların altında millete benimle alakalı yazmazssan sevinirim ! Rahatsız oluyorsan açıp okuma basit ! Bende senin gibi insanlara sinirleniyorum ama yapacak birşey yok canın sıkılmış belli saracak insan arıyorsun birde başka yorumlarda gönderme yapıyorsun bak burda kaç tane düzgünce cevap yazan insan var örnek al 👋
AygyulSina Akbasinci neden ustune aliniyorsun bir sen mi varsin post acan acemi degil bence artik kahverengi kan ‼TEHLİKE ‼ demekkk