Ozcanf Kızlar geçen ay 31 mayısta adet olmuştum. Döngüm 32 gün. Şuan yalnızca bel ağrım var. Normalde adete yakın son 1 hafta göğüs ağrım olurdu. Ama bu ay hiç ağrım yok. Umarım adet olmam 😊 benim gibi bekleyen var mı 😄
Dlktpl Ozcanf ben de son bır hafta kala agrım olurdu dun aksamdan berı gogus acım basladı hıc umudum yok anlamadm gogus hassasıyetı yok benımde 6 8 temmuz adetım
Sny_hkn10 5 temmuzu bekliyorum ben de ama geçen ay 5 haziranda düşük yaptım sizce kalır mıyım tekrar hamile çok yeni bi gebelikdi kimyasal demişti doktor 🙄 bugün kan tahlili yaptırdım beta hcg 1.20 çıktı
Sohretkural Sny_hkn10 canım ben de gecen ay kimyasal gebelik yaşadım 4 haziranda. Bakalım allahtan umut kesilmez, rabbim hepimizin gönlüne göre versin
Sny_hkn10 Sohretkural idrar testi yaptım şeffaf çizgi çıktı ona güvenip sabah kan testi yaptım 1.20 çıktı ilk kanda belli oluyor sonuöta idrara geç düşüyor değil mi? Geçen ayki gebelikte de ben şeffaf çizgiyle başlamıştım gün geçtikçe yükselmişti rengi ama bu sefer kan testi şaşırttı beni
Sohretkural Sny_hkn10 daha erken olduğu için çıkmamış olabilir canım. Yerleşme kanaması gibi bi kanama falan oldu mu sizde bu ay yumurtlama gününden sonra
Sny_hkn10 Sohretkural yok hayır herhangi bir kanamam olmadı. Ama yemek yiyemiyorum yiyesim gelmiyor miğdem bulanıyor ama psikolojik mi acaba dedim. Gece terlemelerim var. Kasığımın biri ağırıyor diğeri başlıyor aynı anda ağrısa adet olcam dicem ama. Bir de aşırı uyukluyorum ofiste kafamı koysam uyuyorum. Bunların hepsi psikolojik de olur heralde iyice kafayı yedim 😁
Sohretkural Sny_hkn10 evet psıkolojıkte olabilir 😊 bendim yumurtlamadan 4 gün sonra iki damla lekelenme oldu sanırım yerleşme kanamasıydı ama hakkımız da hayırlısı insallah 🙏