Gunduz_01 Merhaba arkadaşlar dış gebelik geçirdikten sonra gebe kalan var mı ne kdr süre ile kaldınız ilk ayınızda kalabildiniz mi
Ceyda51 Gunduz_01 iğneyle düşürüldü korunma süresi bittiği gibi hamile kaldım ovulasyon testiyle onun harici iki kez daha gebe kalmıştım hepsi ardarda miratech ovulasyon testiyle oldu
espalp Gunduz_01 üçüncü ayda kazara hamile kaldım 🤦🏼♀️😂 yaşadığım korkuları anlatamam ama çok şükür bugünlere geldik🙏🏻
Burcuveburcum Gunduz_01 6 ay ara verdim 6 ay sonra hamile kaldım şimdi kızım 3 yaşında ikinciye hamileyim herşey geçiyor🙏
Gunduz_01 Burcuveburcum evet her şey geçiyor ben de geçirdim Aylar geçmez diyordum ama geçiyor çok şükür rabbim sağlıkla nasip etsin bizlerde
Ceyda51 Gunduz_01 inşallah🙏🏻 ben çok yıpratmıştım kendimi sakın öyle yapma sadece vakti değilmiş diye düşün 🤗 sadece ertelendi bebiş
Gunduz_01 Ceyda51 evet ya bende çok üzüldüm aylarca ağladım baya taktım kafaya ama rabbimin takdiri nasipten öte yol yok rabbimcümlemize nasip etsin 🌸