Gamze90887 ya aslında bir problem yok çok şükür herşey çok güzel ilerliyor zerre belirtim de yok rahat bir hamilelik geçiriyorum ama kendi kendimi çok strese sokuyorum korkuyorum birşey olursa diye aşırı evham yapıyorum çok araştırıyorum sonra daha da çok korkuyorum çünkü hiç normal şeyler okumuyorum 🙄