ozgesoy28 canım olacak diye bişi elbette yok,bu sadece önlem amaçlı.Ben 32.haftamda gittiğimde herşey normaldi,sadece dönmüştü,2 hafta sonra kontrole gittiğimizde biranda nst de sancı ve 1 cm açıklığım olduğu anlaşıldı.Erken doğum riski yüzünden 2 gün yattım,şimdi ilaç kullanıyorum.Kafana takma ama ihmal de etme söyle doktoruna