Merhabalar. Genelde evde iş yaptığım zaman yemek temizlik vs karnımın sağ tarafı ağrıyor ve bu bazen uzun sürüyor doktora söylediğimde normal demişti ama sadece evde iş yaptığım zaman oluyor böyle olması düşük yapma tehlikesi olduğu anlamına mı geliyor bu durumda olanlar düşük tehlikesini nasıl atlattınız yardımcı olabilr misiniz 🙁