Kusura bakmayın bayanlar midenizi bulandırmak istemiyorum ama ilk defa başıma geldi yaşayan varsa ne yapmam gerekıyor.Makat cevremde bir tane nohut büyüklüğünde et beni bazıları siğil diyor internetten baktıgım kadarıyla o cıktı cok yeni farkettim.Simdiye kadar acıma yada kaşınma yoktu ama sanki simdi basladı ama bu psikolojıkte olabilir kafama cok taktım bana yardımcı olur musunuz?