Merhaba günde üç kez Sabah öğlen ve Akşam kullanıyordum bu haftaya kadar ve durum Leylaydı 😊 Açıkçası anneyi yavaşlatmak uyutmak adına verilmiş bir ilaç olduğunu düşünüyorum araba bile kullanmak güç geliyordu hatta büyük bir kaza yapacaktım gözlerim istemsiz kapandığı için.Fakat etkisi çok büyük oldu.O kadar çok kanama alanı vardı ki düzenli beslenme düzenli uyuma sabah düzenli kahvaltı düzenli ilaç kullanımı hepsi kayboldu gitti ve şuan 13.cü haftadayız bugün hem cinsiyetimizi netleştirip hem ilacı bırakıp hemde miniğin 1 hafta ileride olduğunu öğrendik 😊 zorlu bir süreç ama düzenli kullanım çok önemli çok güzel bir hamilelik dilerim 💚