Eliiiiiiffffffffff2626 Merhaba hanımlar 6 haftalık gebeyim bugün doktora gittim ve bana kistin patlamış umarım vücudun sıvıyı emer yoksa rahim kasılıp bebe düşebilir dedi hiç başınıza böyle birşey geldi mi?
gulssen Eliiiiiiffffffffff2626 benim da patladı ama hamile değildim. Allah kolaylık versin hemen kurtulursunuz umarım bebeğinizle
Debussy83 Benim görümcemin başına geldi çok sancısı oldu bir gün hastanede yattı hatta hafif te kanaması olmuştu ama bebeğe zarar olmadı maiallah şimdi bebeği kocaman oldu. Birşey olmaz bebeğine inşallah yat dinlen doktorun gerekli önlemleri alır
Eliiiiiiffffffffff2626 Debussy83 doktora ilk defa gittim bugün çalışıyorum ben dedim bişey olmaz dedi Debussy83