Meryemarden33 bendede en başından kullanmama rağmen kansızlık çıktı o haftalarımda. Şuan 31+3üm. İki haftadır aç karnıma içmeye çalışıyorum ilacımı. Önceden mide bulantısı yaptığı için tok içerdim hiç bi etki etmemiş doktorum ısrarla aç içmemi söyledi. Eğer siz de benim gibi yapıyorsanız aç içmeyi deneyin