Merhaba guzel hamisler anneler. Yarin Allahin izniyle 2ci sezeryanimi olucam.Hemde 1yil 1ay arayla. 2kucuk bebege bakmak zor tabiiki.2kucuk bebege bakmis anneler nolur bana destek olun.Korkmaya basladim artik.Yapabilicekmiyim ben:( nasil olucak .Oglum daha 1yas 1aylik bana ihtiyaci var.Dogacak oglumun daha cok ihtiyaci var.:(((Hadi bana morel olun kizlar.Rabbim bebeklerimizi korusun