Baby23 bi kaç kişi yapmıştı güzel diyor bende kontrollerimi oraya gidiyorum. 3-4 doktora gidiyorm aynı doktor hiç denk gelmiyor ama dün melahat yıldırım diye bi doktora denk geldim bir daha asla ona gitmem.. başından savdı sinir oldum kadına. 33+4 düm dün suyun azalmış sınırda deyip haftaya gel diyip gönderdi insan bi rahatlatır yapılması veya olması gerekenleri anlatır ki anne kafaya takmasın üzülmesin.
Odaları tek ve iki kişilikmiş banyo Tv refakatçi için koltuk vs varmış aynı zamanda temiz ve düzenliymiş..