Zuhalzmn her doktor farklı kafadan konuşuyor bunların hepsi aynı tıp eğitimini almıyormı ben anlamıyorum ya anneleri bunalıma sokmaktan zevk alıyolar yalnız çoğu ayrıntılı ulttason sonucunda parlaklık görüldüğünü yazmıştı burdaki anneler bence boşuna panik yaptırıyolar benim fikrimci mümkün olduğunca bu tarz şeylerden uzak durmak 😔inşallah bebeğiniz sağlıklıdır bence canınızı sıkmayın