Selam kızlar😊dün doktorumuzla doğum şeklini konuştuk tıp 1 diyabetim bu arada.bebeğin 40cı haftalara kadar içerde kalmasının sakıncalı olduğunu söyledi şekerim olduğu için.39da nst kontrol falan yapılıp hiç açılma ilerleme yoksa sezeryana alacağını söyledi.hiç duymamıştım şimdiye kadar böyle bir şey kafama takıldı açıkcası.diyabet olub doğuran ve ya doğum şekline karar veren varmı aranızda?