Askeresi canım başa çıkmaya hiç çalışma hiç bir şeyin faydası yok malesef 😁 ben 14+2 haftalığım 12. Haftamın sonuna kadar günde 3-4 kere kustum ama yaptığım şeyi sana da anlatayım her kustuktan sonra yemek yedim ya da meyve vs aç karnına kusmak daha zor olduğu için yediklerim de hemen çıktı ama olsun en azından zorlanmadım ve kilo vermedim. Çok hareket etme derin nefesler al soda iç yoğurt ye çubuk kraker leblebi dondurma ye bunlar biraz hafifletiyor inşallah kısa zamanda geçer 😘