Bellabells 100 lük şeker yüklemesi yaptımm.midem çok bulandı.hepsini çıkardım afedersiniz.bu durumda teste devam edemiyor muyum ? Tekrar mı içmem gerek
dilekug Bellabells ben yaptırırken ordaki hemşire kusarsan bi daha içmen gerekir demişti. bende sorun olmamıştı. bence en neti ordaki hemşireye sorun yine de
Bellabells dilekug hastahaneden çıkmıştık midem bulandığında. Normal şartlarda yarım saat sonra ilk kanı vermem lazım.gidince doktora soracam.canım sıkıldı.bu test başıma bela oldu 😔