Selime444 ne kadar düşük çıkıyor? Benimde hamilelikten önce 12-7 falan olan tansiyonum özellikle 18-22 haftalar arası 10-5 bazen 8-5 falan çıkmaya başlamıştı. Doktor normaldir hamilelikte önemli olan yükselmesin demişti. Sizde bir danışın isterseniz. 25. Haftadayım şimdi biraz daha yüksek çıkmaya başladı 11-7 falan oldu tekrardan