Serrameri Kızlar öncelikle günaydın sormak istediğim bir kaç şey var yardımcı olabilirseniz sevinirim. Pazar günü araç içi trafik kazası geçirdik çok şükür ki kemerim takılıydı ve araba durur haldeydi olaya gelicek olursak biz emniyet şeridinde dururken iki araba bize arkadan çarptı öyle çok şiddetli bir çarpma olmadı çok şükür hafiften belime doğru bir çarpma anında sarsıntı oldu öne doğru gittim geldim ama ne karnımı bir yere vurdum ne de başka yerimi sadece sağdan çarpma etkisiyle bir gelgit durumu yaşadım. Arabadan hemen indim ilk belim aşırı ağrıdı 5-10 dakika sonra geçti eşim hemen hastaneye gidelim desede bebeğim oynadığı için biraz bekleyelim dedim olayın şokunuda atlatamadım o an. Eve geldik 1 saat kadar soluma doğru yattım tatlı yedim dondurma yedim bebeğim oynamıyodu korktum açıkçası hemen kalktım tuvalete gittim kanama vs var mı bakmak için yoktu sonra yüzümü yıkamak için suyu açtım baktım burnum kanıyo ama aşırı değildi yinede panik yapmadan hemen eşime söyledim burnum kanıyo bi hastaneye gidelim diye yolda dedi iyi misin dedim iyiyim bişeyim yok yüzünün rengi değişti noldu dedi mecbur kalıp artık söyledim bebek oynamıyo diye neyse gittik acile ultrasonla bakıldı kalbi atıyo sorun yok dedi ebe sonra her yerine detaylı baktı. Bi anda yüzünün mimikleri değişti biz seni büyük ihtimal yatırıcaz dedi niye bişey mi oldu dedim hayır ama gözlem altında tutucaz sen hazırlan bide alttan bakalım dediler alttan ilk uzun bi aletle rahim ağzı kısalığına bakıyorum dedi baktı sonra elle bakıcam dedi onada baktı 1 cm açıklık çıkmış ama bana söylemedi. Nstye soktu hemen ilk 5 dakika sürekli makineden ses geldi her ses geldiğinde başıma 2 kişi geldi nstye baktılar sonra biri dedi hava verelim hemen hava verildi bi kaç dakika sonra sesler artık gelmedi düzeldi dediler 1 saat nstde kaldım hava alır vaziyette. 3 yerde sancı çıkmış 75 den yukarı çıkmamak kaydıyla sonra düzelmiş muhtemelen hava verildiği andan öncesiydi bebeğin kalbi hızlı atıyodu dediler kasılmış dediler sonra beni odaya aldılar. Gece 3 gibi tekrar nst için çağırdılar gittim sancı çıkmadı sabah 6 gibi tekrar bakıldı yine sancı yoktu zaten bebeğimde çok oynuyodu hatta hepsi aynı şeyi söyledi çok hareketli doğru düzgün nst çektirmiyo diye. Ertesi gün akşam 6 ya kadar hastanede kalıcaksın dediler ama istemedim iyiydim bebekte iyiydi imza verip çıktım. Soruma gelicek olursak bu haftada 1 cm açıklığı olupta haftasında doğan oldu mu? Malum alttan muayene doğumu tetikleyen bişey ilk defa olmasına rağmen tedirgin oldum kafama takıldı. Bunlara cevap verirseniz sevinirim uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin 🙏 ve lütfen bebeğime çok dua edin allah vaktinde doğum nasip etsin hepimize
Askkokuluyavrum Serrameri canim çok geçmiş olsun tekrarı yaşanmasın insAllah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin zamanında
Aysii Serrameri öncelikle geçmiş olsun cnm rabbim sanada kimseyede yaşatmasın kötü bişey yok yinede şükür 🙏 ben beş aylığım 2 santim var açıklıgım doktorlar açılmanın devamının olacaklarını düşünecekten korkup almişlardır bakmişlarki yok öyle imzaya müsade edip çıkarmişlar normalde varsa devamı bi kaç karışımı seruma koyup müdahale ediyorlar gönlün rahat olsun tabi normal doğum istiyorsan allah inşallah o açılmayı son ayında fazlalaştırıp normal doğumu sancısız agrısız bi çırpıda sanada banada ve tüm hamişlerede nasip eder inşallah🙏😍🥰🧿❤️
MelegimElasum Serrameri canim öncelikle geçmiş olsun benim ilk gebeligimde 26 haftada 1 parmak açılmak oldu ama çok sukur zamanında doğum yaptım ama dikkat etmek gerek genelde yattım ve hep progestan kullandim
Serrameri @Nur___ allah razı olsun teşekkür ederim 🙏 dua edinde bişey olmasın zamanında doğsun çok tedirgin oldum doğru düzgün bilgide vermediler zaten
Nur___ Serrameri sizi yine ultrasona almışlar acile gittiğinizde ben iki kere acile gittim düşmeden ötürü almadılar, çok alakasız acildekiler insan hayatı ama bilemedim, hafta içi gel dediler, yine de geçmiş olsun Allah bi avazda sağlıkla kurtarsın 🙏
Serrameri @Aysii allah razı olsun çok sağol inşallah öyle olur zaten sordum baya bişey olur mu diye olmaz dediler ama ilk bebek haliyle bişey bilmiyorum belki açılma daha önceden vardı ama ilk kez alttan bakıldığı için gözüktü insan haliyle korkuyo. İnşallah hepimize allah vaktinde doğum nasip eder 🙏
Serrameri @Nur___ ben direk kadın doğum hastanesine gittim ordakiler çok ilgili o konuda acilde hemen bakıyolar normal doktora gidince önemsemiyolar o ayrı ama düşme bile olsa bakmaları gerekirdi tabiki
Nur___ Serrameri sevindim valla, burada yok biraz o açıdan talihsiz, 🌼🌼 Allah bütün gebelere hayırlı doğum nasip etsin
Serrameri @MelegimElasum bana progestan falan vermedi sıkıntı olsa verirdi herhalde dimi? Bide hiç yat falan demedi sorun yok iyisin dedi hep
MelegimElasum Serrameri bence genede dikkatli olmak gerek bana doktorum o zaman hep yat dedi hep yatamadım ama genelde dinlendim