Miniklerim_ Arkadaşlar özelde kendi isteğimle sezaryen yaptım hiçbir sorunun yoktu halbuki hatta herşey tam ona göreydi lakin içimde çok kaldı bu sefer normal yapacağım diyorum ama bu durumu yaşayan tanıdığım yok bana bilgi verir misiniz ikisini kıyasla ☺️
guler27smsk_ Miniklerim_ benim doktorum yapıyor cnm hatta geçen bi tane daha yaptı kadın geçen yıl sezeryan olmuş bu yıl da normal Doğum yaptırdı doktoruma kendisi gelmişti zaten özel olarak
Cansel76 Miniklerim_ evet zeynep kamil her konuda çok gelişmiş ben sezeryan sonrası normal dogumun oldugunu bilmiyodum
guler27smsk_ Miniklerim_ çok uzak deyil diye biliyorum ama bnm doktoruma sırf sezeryan sonra si normal Doğum için Samsun’dan gelen bile var Çatalca’dan ben bile Silivri’den Bağcılar’a gidiyorum on numara bir doktor normal doğurtmak istiyor birde üstüne dikişsiz doğurtmak istiyor mükemmel fiyatı da uygun
Miniklerim_ guler27smsk_ fiyatı nedir vallahi eşim söylenir ama takarsam kafayı yapıcak yapacak bir şey yok haklısın canım hastanenin ismi nedir
Miniklerim_ Cansel76 canım randevu alabiliyorsunuz sezaryen sonrası vajinal Doğum polikinliği hastane şimdi sırf ona önem veriyor çok geliştirdi kendini sancı kontrolleri yapıyorlar vs Doğuma hazırladıktan sonra Doğum süreci gelince izlenimlerle birlikte Doğum yapıyormuşsun ☺️ Bende o yüzden inat ettim ilki özelde oldu bu sefer devlette yapmak istemiyorum ama özel de böyle uğraşmıyorlar
guler27smsk_ Miniklerim_ sezeryan sonrası normal Doğumu bilmiyorum cnm onun ki brz fazla olabilir benm ki Sigorta var normal Doğuma 800 muayene sigortalı 60 tl cnm
guler27smsk_ Miniklerim_ yeni iklim hastanesi Bağcılar nehir bayram doktorun adı araştır istersen cnm sende ne kdr iyi olduğunu görürsün