Hayır canım eğer doktorun sana 3 ya da 6ay korun demediyse hiç bir problem olmaz. Ben 1 adet dönemi sonrasında hamile kalmıştım şu an 34 haftalık hamileyim, pıhtılaşma olduğu için düşük yaşamışım iğne kullanıyorum şimdi🌺 bu zamanlarda dışarıya kulağını tıka kimse senin düşüncelerini bilmez