Anne_oluyorum_21 7+0 haftalık hamileyim kalp atışı için ne zaman gitmem gerek siz kaçıncı haftalarda duydunuz ??
37aysgl Anne_oluyorum_21 gidebilirsin canım 7 haftalık olmuş duyarsın bende 7+5 te duydum geç gittim biraz
Anne_oluyorum_21 Ozgektn doktorum bu haftadan için çağırmıştı ama gitmeyi düşünmüyorum duyulmazsa diye haftaya gitsem daha kesin olur dimi
Anne_oluyorum_21 issss geçen hafta gittim duyulmadı bu haftadan için gel dedi ben de haftaya gitmeyi düşünüyordum yine duyulmaz diye
issss Anne_oluyorum_21 Bu hafta gel dediyse bu hafta git. Belki kalp atisi vardir ama zayiftir belki bi ilac bisey soyleyecek. Inslah olmaz da boyle bir problem yinede teddbir amacli
Anne_oluyorum_21 Bakalım ben gitsem mi gitmesem mi 1 hafta daha beklesem mi hiç bilmiyorum geçen hafta gittim duyulmadı şimdi yine duyulmazsa tedirgin olurum
Zulubik Anne_oluyorum_21 benim doktorum da 8 de çağırıyor canım. Garanti olsun her hafta git gel olmasın diye.
NihanMine Anne_oluyorum_21 6+5 dendikledik biz canım ama kişiye göre de değişiyor çünkü geç döllenme vs gibi şeyler var bu hafta gidersem duyarsın muhtemelen ♥️