Nisa93 ayni gundur dogumumuz)))
Ben ablamla universitetede ayni sinifda ayni okuyoruz canim.ablamin en son gunu sinav gunuydu)40 haftasi hemin gun biticekti.neyseki ikimizde sinava geldik.ikimizde hamile😂😂😂😂Ogretmenler ablama sasirdi sen hala dogurmadinmi diye ya.en son gun o gundu.ablamda tik bile yoktu.sanci falan.bi an once bana midem bulaniyor dedi birazda kaburgalarim sizliyo abla oyle dedi.bense kiz dur nolduya dedim.otobusle eve gittik.3 saat gecince ablam beni aradi.sancilarim var diye.hemin gunu cok yurumusduk ablamla.ay bi sevinc geldiki bana.)ben annemlere gelmisdim esimle.ablamsa kendi evinde.ablam hemin gun 10 saat sanci cekti.iyiki sinavda olurken bebek gelmedi ya😂hemin gun dogumunu yapti😍tospis bi kizi oldu.kismeti hemin gunmus.Ve rabbim sans yaratmis sinavda kotu olmamis ablam.dimek boyle bilmis Rabbum.dogumundan 10 gun sonrada en son sinavimiz vardi.ablam lohusa haliyle okula geldi😖izn vermediler ablama.cok agriyordu ve biraktilar ablam sinavi veripde gitti.Bebeyin gelmeyi gunu ne zaman kismetse o zaman gelicek.valla herkes ablama oylr konusyorfuki sen dogurmadinmi diye.hic dogurcak gibi bile deyildiya kiz.hic benzemiuordu.eve gedince sancilar basladi.Allahtan RABBIMde sana kolay yol acsinda canim her sey iyi olur insallah.