Hamdü senalar olsun ki gece 4bucuk gibi doğumumu yaptım doğum hikayemi en uygun zamanda paylasacagım ama şuan yardım istediğim bir konu dikişlerim. Çok faLa yokmus orta halli dedi doktorum. Ayağa kalktığımda makatımda çok sancı var oturması falan zor oluyor normal midir ? Afedersiniz büyük abdestim gelirse korkuyorym ne yaparım diye . Öksürürken falanda korkuyorym. Ne yapabilirim