melek013 kızlar son haftalarda plesenta sı hala yukarı çıkmayanlar ve yoğun kanaması olanlar, istirahat dışında napıyorsunuz.yoğun kanama nezamana kadar sürer.doğum başlar mı,her şey okadar belirsiz ki
Burcubursa melek013 Merhaba bende 27. Haftadayım. Benim rahim ağzına 1 cm uzaklıkta plesanta. Yukarı çıkmasını bekliyoruz hala😢 Ama şükür kanamam yok, çalışmaya devam ediyorum. Sizin durum biraz daha farklı ama bu durumu yaşayan çok kişi oluyor siz dinlenmenize bakın🙏🙏
Burcak61 melek013 ben plasenta aşağıda olduğu için bir hafta içinde Doğum yapcam zorunlu sezaryen olcam ama bugüne kadar hiç kanama yaşamadım progestan kullandım 34+0 a kadar magnezyum devam ediyorum şimdi 36+4 olduk Max 37+4 ü görürüz dedi doktorum ve bu yüzden 26+0 dan beri haftalık kontrol oluyorum
Besna 29 oldum da böyle bisey olmadı üstte dursun diye yazdım.Imsallah önemli bisey değildir. Hastanede mi söylendi yoksa evde misin kanaman oldu
Rabiakoc melek013 yani doktoruna güveniyorsan korkmanı gerektirecek birsey yok. Ama hastane de yatsan daha iyi olmaz mı? Sürekli kontrol altında olursun