Herkese hayırlı sabahlar 🙋🏼♀️
Cumartesi günü kontrolle başlayan bu heyecanlı serüvenimizi sizlerle paylaşmak aynı zamanda bir kaç bilgi almaya ihtiyacım var umarım bana yardımcı olabilirsiniz diyerek konuya gireyim 😌
Cumartesi sabah doktorumuz Nst için bizi kontrole çağırmıştı. Nst de sancılar çıkınca serum takalım biraz sancılarını azaltalım dedi ve serum için bizi aşağı kata gönderdi. 45 dk boyunca serum verildi. Daha sonrasında tekrar Nst istedi. Çekilen Nst de azalmasını beklediğimiz sancılar daha da sıklaşmaya başlamıştı oysaki ben ağrı sızı hissetmiyordum😌 İkinci Nst sonucuyla doktorumuzun odasına geçtik doktorumuz sancılarım geçmez ise erken doğum olabileceğini söyledi. Pazartesi günü tekrar görüşelim dedi. Dün sabah erkenden hastanenin yolunu tuttuk. Ailemden herkese diyorum bu çocuk bugün doğacak ben hissediyorum kimse inanmadı☺️ İlk hasta olarak tekrar Nst ye bağladılar beni oysaki sancılar devam ediyordu. Az da olsa artık bana hissettiriyordu ağrılar. Sonuçla beraber doktorumuzun odasına geçtik. Ne yaparsak yapalım bu çocuğu durduramıyoruz biz durdurmaya çalışıyoruz o gelmek istiyorum ben senin yatışını yapıyorum bugün doğuma alıyorum seni dedi. Yarış işlemlerinin ardından suni sancı vermeye başladılar sancı var ama açılma yok 5-6 saat sancı çektikten sonra muayene esnasında açılma olmuyor sezeryan'a dönüyoruz dedi. Aslında hem korkuyordum hem sevinçliydim paşam gelecekti çünkü. Saat 15.00 da ameliyathaneye indik her şey tamamlandıktan sonra doğum gerçekleşti paşamı getirdiler omzuma o an dünyalar benim olmuştu. Haftalarca aylarca beklediğim sabırsız oğlum gelmişti. 16.30 sularında odaya geldim. Bebek bakım odasından eşimi çağırdılar. Oysa ben babamız oğlumuzu getirecek diye beklerken yoğun bakım ihtiyacı olduğundan yoğun bakıma alınacağını söyledi. Oğlumu öpüp koklayamadan yoğun bakıma aldılar. Çok üzülmüştüm kendimi çok suçladım. Eğer solunumu düzelirse 1 haftadan evvel çıkartacaklar yoğun bakımdan. Bol bol dualarınıza ihtiyacım var dualarınızda bizleri eksik etmeyin 🙏🏼 Şimdi yardımızını istediğim fikrinize ihtiyacım olan iki sorum var sizlere 😳
Üzüntüden mi oldu bilmiyorum sütüm gelmiyor kimisi sezeryandan sonra oluyor böyle şeyler diyorlar sağmaya çalışıyorum fakat olmuyor bugün paşama süt vermem gerekiyor ama ne yapacağımı bilemiyorum. 😔
Bir diğeri ise sezeryan sonrası çok afedersiniz gaza çıkmam gerekiyormuş geceden beri kahve su meyvesuyu yürüyüş yaptım fakat gaza çıkamıyorum böyle birşey yaşayan annelerimizden bilgi fikir istiyorum😳😳
Biraz uzun oldu helal edin hakkınızı 🙏🏼🙏🏼