ozge76 bende de çikolata kisti var ama benim doktorum son raddeye kadar ameliyat fikrine sıcak bakmadi. Sonraları kanser riski oluşturduğu, kan değerlerimi yükselttiği için açık ameliyat oldum. Yaklaşık 8cm idi. Bir hafta evde kaldım ama sonra ise devam ettim:) kapalı ameliyatlarda iyileşme süreci daha hızlı oluyormus korkma ♥️