Fatmagl 12 haftalik hamileyim bi haftaya yakindir burnum da kan birikimi başladı. Hapşırma anında kan çıktığını gördüm sizce normal Mi?
Eygy Bende daha erken sürede başlamıştı kan birikimi burun tıkanıklığı yapıyordu nefes almamı zorlaştırıyordu
Hamileyim00 Bende de oluyor ben 8.haftamdan beri oluyor suan 11+3 aynı devam çocuğa zararı oluyor mu vücudum da vitamin mi eksik anlamış değilim kontrolumu bekliyorum 12.haftami bakalım ne diyecekler
SemaAsya Fatmagl Benim de hep tıkalı özellikle geceleri. İlk haftalarda da kurumuş kan oluyordu burnumda. Östrojen hormonunun yüksekliğinden oluyormuş. Normalmiş.
Ececce Fatmagl yok söylemedi canım üstüne düşmedim aslında demir ilacına başlıcaksın 12 den sonra onun etkileri daha kötü 🤢
Deletedmom0042 Bendede oluyor 😖afedersiniz, bende kustugum zaman genzime kaciyor burnumdanda geliyor yediklerim. Yediklerim orayi tahris ettigi icin kaniyor saniyordum. Vitaminsizliktenmiymis ? 😱
Fatmagl SemaAsya himmm cok teşekkürler 🤗 rahatladim biraz da olsa.. İnsanin aklina herşey geliyor ister istemez..
Fatmagl Ececce demir ilacina basladim ben bitmek uzere hatta 11haftalikken verdiler hala devam ediyrm