CANIm bende zübeydeye gidiyorum doktorum iyi ama hemşireler ve ebeler aşırı bıkmış durumda Suriyeli görmekten bizden de bıkmıslar.sancın geldiğinde hadiii ıkııınnn uğraştırma bizi falan demişler yan komşunun kardeşine özelde pahalı bizim pat diye oldu zaten durumumuz özele müsade etmez hele doğuma hiç🙄Şevket Yılmaz daha kötüymüş ekipman uzman YÖK diyorlar Mudanya iyiymiş ama orada uzak