Caglasmsk ben Doğumdan çıktım ben bir daha dopuracam dedim annemgil anestezide almadın bu neyin kafası diye dalga geçti🤣🤣 oğlum 13 aylık 31 haftalığım şimdi diyorum bu da kolay olursa bir daha yapıyım hemen bir daha yapmayacam diyorum 🤣🤣🤣 bana suni veremiyorlar canım yasak ilkim sezeryan olduğu için kendi sancımla olursa olur olmazsa yine sezeryan olurum ama normal i daha çok sevdim