Esramese Busranur_ suphe duy baska yerde kontrl ettr dalga gecer gbi 15 be bnm 50 ciktinda bile kayde almamislrdiki genelde herkezde ayni sonuc
Busranur_ Emirinmelegi ben nst kağıdın da anlamadım zaten hiçte bakmadım nstye bağladıklarında biri bebeğin kalp atışını gösteriyordu biri de sancıyı orda gördüm🌸
Caglasmsk M-Ali ama gerçekten çok sasirdim 40 la nasıl doğum yaptin sen ya😂 40ta ne varki 😂 36 haftadayken 50-60 cikiyodu bnmki taaa 38+4 e geldim o sancilarla ve 2 cm aciklikla😂😂
M-Ali Caglasmsk ben 30 haftadan sonra 2 cm açıklıkla 6 hafta gezdim🤭 geri gün doğuracam ye beklerken hiç ummadığım bi an doğurdum 🤣
M-Ali Caglasmsk beni Doğuma aldılar annem diyor ki nts bağlıyım ora daha 80 100 vuracak bunda ne var ki 🤣 vurmadı anam bi göremedim 80 100 ü😂
ezehra Busranur_ o sancı bile sayılmaz canım korkma benim 60 100 lere çıktı şuan eve gidiyorum yani merak etme 🤗