Yasemin6161 Suyum geldi arkadaşlar dogumhanede bekliyorum dua edin lütfen açıklığım 1 cm kendi sancini bekliyorlar olmazsa suni sancı verecekler. Oğluma kavusayim hemen inşallah
Duruervabatu Yasemin6161 canım gece 2.30 da geldik hastaneye sancım vardı açılmam o kadar hızlı gerçekleşti ki 3:15 de aldım kızımı kucağıma daha 2 saat oldu ama İnan herşeyi unutuyorsun Rabbim bi avazda kurtarsın herkesi inşallah ❣️🙏🏻
Duruervabatu Nezahatozen ekstra hiç bişey yapmadım canım sadece ılık duşa girdim 2 defa sancım varken hepsi bu
Nezahatozen Duruervabatu sancim yoktu ama sıcağa yakın yikandim birşey olmamıştı sanirim sancıyla girilmesi gerek