hndnr27 Arkadaşlar bugün kontrole gıttım 7 haftalık gebeyım ve doktor kesenın yanında hafıf karartı olduğunu söyledi aklım karıştı sımdı ne demek acaba o ıkı hafta sonra tekrar gel dedı o zaman belkı kaybolur dedı
hndnr27 Alarasel sordum canım bana dedı kı ıkız de olabılır dedı ama benım bebek 7 haftalık ıkız nasıl olacak ve sadece tek kalp atışı var