Ngovercin Kızlar dün doktora gittim tam 35.haftalık olduk , bebeğin kilosu 2700 boyu 49 cm dedi doktor . Bebeğim sürekli sap tarafa toplandığı için biz nst’ye başladık bu hafta artık her hafta gideceğim 😌 Sizde durumlar nedir 35.haftada 🙏🏻🧿
SZorlu Ngovercin sağ tarafa toplanmasın da ki sıkıntı ne bende 34 haftalığım önümüzdeki hafta gideceğim inşallah
Nagihantilbac 35+4 bende 4 gün önce doktora gitmiştim. Bebeğimin kilosuna 2624 dedi benimki de hep sağ tarafa toplanıyor. Ve 10 günde 1 çağırıyor beni de 8 temmuz bi sonraki randevu tarihim
Ngovercin Asilalaz yok sıkıntı değil ama bazen sancı belirtileri olabiliyormuş sanırım eğer düzenli olarak 15 dkda bir toplanırsa gel dedi