pelin_87 sigara içen bir annenin sebep olduğu hastalıklarla mücadele etmek zorunda kalan bebekleri düşününce sigara içen annelerin tepki görmesi çok doğal, bebeğini sigara gibi baştan aşağı zehir olan bir maddeye maruz bırakıp hala daha ben sigarayı bırakamıyorum benim gibi bırakmayan var mı diye başlık açıp kendi vicdanını aklamaya çalışıyorsa, durumun vehametini böylelikle göz ardı etmeye çalışıyorsa tepkiyle karşılaşmasından doğal bir şey Yok, ama o annenin sigara içmesinden daha kötü bir şey varsa senin hakaret dolu yorumların, sigara bir şekilde bırakılır ama farklı fikirlerini medenice dile getirmek yerine hakarete başvurmanın verdiği kişilik özelliğinin ne yazık ki çözümü Yok, o annelerden çok sana üzülüyorum, “çok bilmiş ve kirli ağızlı” yazmışsın bana, İnan senin adına çok üzüldüm, yorumlarına baktım genel olarak hakaret etmişsin, neyse ki artık telefonun ucundan yapılan hakaretler kimsenin yanına kar kalmıyor, savcılık bünyesinde çok etkin şekilde soruşturuluyor. Ben de yasal hakkımı kullanacağım.