Alice bende içmedim doktor doğumda ölebileceğimi söyledi kan kaybından. Cünkü ilerdikce kanımız iyice düşüyor 32+5 günlük hamileyim mide bulantısı yaşıyordum o yüzden içemedim şuan 1 gün arayla kan için iğne yaptırıyorum eskilere takılma demek ki onların kan değerleri iyiymiş doktordan iyi bilecek halleri yok hap içemiyorsan iğneye başla derim ben suan öyle yapıyorum midem de bulanmıyor