Arkadaşlar bebek bezi kullanımı olarak ilk başta sleppy düşünüyordum ama kullananların çoğunun memnun kalmadığını gördüm. Bebek arabası konusunda da hangi markayı alacağıma dair Bi fikrim yok. 5. Katta oturuyorum asansör yok. Taşıması ve sürülümünün kolay olması ilk tercihim. sizler bebek bezi ve bebek arabası olarak hangi markayı öneriyorsunuz yardımcı olur musunuz?