Bugün yegenimin lösemi olduğunu öğrendim 33 haftalik hamileyim çok kötü oldum dualariniza ihtiyacımız var yapacak hiç birşey yok başka lütfen canım yeğenim için bir ayetel kursi okurmusunuz yalvarıyorum nazmiye adı Allahım kimsenin başına vermesin yegenimide tez zamanda iyilessin rabbimmmm...çok kötü bi durum